Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Cum a fost la Disneyland?

Posted on January 24 2013

Tocmai am revenit acasa, dupa patru zile la Disneyland Paris. Există o mulțime de argumente pro și contra acestui loc. M-am dus cu soțul meu și fiica mea care a transformat experienta in cea mai frumoasa amintire de pana acum. Am ajuns în Paris. Dupa ce am ajuns la eroport am apelat la o companie care sa ne ia de acolo si sa ne duca la Disney, serviciile au fost excelente, șoferul ne-a ridicat prompt, a fost politicos si de ajutor și am fost în Disney într-o oră. Mașina și șoferul au fost impecabile. Soferul stia si limba engleza deci nu am avut probleme de comunicare.

Ne-am cazat la hotelul Newport Bay Club, check-in-ul a fost simplu si personalul foarte politicos si informativ. Camera noastră a fost cu o vedere la lac. Camera a fost o dimensiune foarte bună și curată. Baia de asemenea, imaculata. Ne-au dat prosoape care trebuie să recunosc, au văzut zile mai bune. Avem accesorii in baie ca de obicei. In hotel, caldura era de nesuportat in luna octombrie si când i-am spus cameristei, aceasta a fost amabila si ne-a aratat cum sa deschidem ferestrele care aveau un sistem destul de complicat, pentru siguranta copiilor, cred. În dimineața următoare ne-am dus la micul dejun dimineata pe la ora 8 pentru ca mesele devin foarte ocupate în acest hotel, ele servesc doar un mic dejun continental și a fost cornuri, paine, cereale și unele felii de carne și brânză și fructe si, bineinteles, cafea și alte băuturi, așa că, dacă vă place un mic dejun cald dvs. aveti noroc.

Problema a fost ca, in camera, nu aveam mini frigider pentru bauturi si de asemenea hartia igienica nu era inlocuita, ceea ce a fost putin deranjant. In plus, dupa ce am anuntat menajera ca avem nevoie de hartie igienica, a zis ca o sa se ocupe de noi imediat si nu s-a mai intors. Există o mulțime de activitati pentru familie, unele dintre plimbari prin Disneyland pot fi obositoare nu numai pentru copii, dar si pentru adulti.

Acum, despre mancare. Cafe Mickey este cel mai bun restaurant, în opinia mea, ofera un plan de masă și, dacă vrei să mergi în afara planului puteți alege ce doriți de pe meniu și să plătească diferența. Mâncarea este foarte bună și este serviciu de masă și, dacă aveți un copil care are ziua de naștere in ziua cand vizitati Disneyland Paris va servesc cu un tort care poate fi rezervat dinainte sa ajungeti acolo și va fi adus la copilul dumneavoastră, iar personajele vor cânta la multi ani si vor dansa. Am apelat la aceasta firma cu oferte Disneyland pentru a merge acolo si ei au fost foarte draguti deci nu am nimic sa le reprosez.